2010. május 24., hétfő

ááuh. -_-

áhh. ne is kezdjük el ragozni a mai napot.. már most elegem van belőle..
éljen happy pünkösd vagy mi van xd
a mai napot ezennel ki is nevezem a sokszoros újjászületés napjának..
az indokok? lássukcsak őket.
reggel ébredés után megyek ki a konyhába. mint kiderült mamám nincs itthon ezért is jött el ádis... tököm se tudja ő honnan vágta h nincs itthon de mindegy is.. szokásom szerint.. sports direct bögre elő kicsi kapcsis kakaó fél literbe ojje.. aha üvölt a zene meg ami a csövön kifér. valahogy landol mellettem egy bögre.. de épp hogy mellém esett.. ne kérdezd hogyan...( mily meglepő h pont az a nyomorék sárga i lááww london bögre tört össze) hál isten a fekete méég megvan xD na mindegy és még nagyon semmi ami ezek után volt..
kimentem sütikézni.. kis piskota tekercs xd full puhi meg minden és spontán akkora darab akadt meg a torkomon. és karcolta hogy majdnem megfulladtam. ohh hát most mi akarsz? egyszerüen csak éljenek a gyilkos sütik xd
na meg a gyilkos nem tudommik...
a legdurvább ami ma volt az egy esés na de nem akármilyen.. kisdögnek dobáltam a labdát de az felhúzott a francba.. ádist kérdeztem h merre van a lasztija, mutatja h a szárító körül vhol... megyek arra .. kb a szárító elött 2-3 méterrel dobott meg valami de olyan erővel h kb eg pillanatig abban a hitben voltam h eltört a vállam... készpassz a szárító megtört..
jaaa.. és kurvára fáj a vállam és van rajta egy szájbabaszott szép folt.. na meg a gatyámon egy kibaszott vérfolt... na és azt varrd össze hogy rajtam nincs seb... na bumm..
és kezd kurvára az agyamra menni ez az egész kibaszott szar..

9 megjegyzés: