2010. május 4., kedd

az a hat..

nem olyan rég írtam egy bejegyzést miszerint véghez vittem az éjféli tükrös idézést. Ott én hat alakot láttam. ma megkérdeztem egy embert aki ezzel foglalkozik, ő mondta, hogy valószínü hogy kevesebb volt..(sőt..), és van egy olyan közöttük, aki nyugtalan és őt többször láttam. erre megnyugodtam, hogy mégse vagyok ellepve. de utána közölte, hogy az ilyenek kiüldözik a többit a térből és ők próbálják megszállni az embereket.
na hurrá.. megint ideges vagyok...
és olyan nehéz ezeket leirni ide.. :(
pedig esküszöm, hogy ez így igaz..
elterveztem, hogy felveszem mi történik a szobámban amíg alszom. mindig érzem mintha valaki figyelne..
sosem hittem hogy idáig fajulnak a dolgok.. de ennek én vayok az oka.. sokan mondták h ne csináljam, de megtettem azokat a dolgokat és lehet, sőt tuti h ez lett a következménye...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése