2010. május 18., kedd

ma...

XD ma tökéletes volt. teljesen olyan mint terveztem xD najó nem teljesen de a végkifejlet szinte ugyan az xD
wííí. hiroval nagyon hülyék voltunk.. xD meg bővültek a kreatív hülyék xDD ojje xD
és a legszebb pillanat * nagy szemes szmájli* xD hogy megkaptam a SZONEKben töltött évek első osztályfőnökijét.
most nyugodtan lehet szörnyülködni hogy " ennek hogy tud örülni?" xD
jóólvanna friss az élmény. éééss harmadikba kaptam utoljára beírást.. de az igazgatói volt :/ hopphopp xDD szal itt volt az ideje xD
viszont ami fura, hogy az off ijetszolt h nem az osztálytársam miatt kaptam, hanem mert az A-sok közül is ''sokan" mondták h karmoltam meg elvileg egy alsóst is bántottam.... érdekes.. ez csak nekem nem rémlik? xDD meg kíváncsi vagyok arra az A-sra XD vagy legalább egy évfolyamosra xDD na de mindegy.. xD lényeg hogy van xD
na de majd este jelentkezek xD
csövi~~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése