2010. május 30., vasárnap

Az elmúlt hetekben sok minden értékelődik át bennem.. gondolatok.. cselekedetek...
főként, hogy kinek mit hiszek el..
de ami a legjobb... (akárki akármit mond.. mostnában ez nekem jónak számít... magam sem tudom miért.)
akik tudják a hátsó dolgaimat érteni fogják...
végre felfedtem.. tudom, hogy itt van.. és már képes vagyok beszélni vele...
teljesen megszállott lettem... nem telik el úgy nap hogy ne gondolnék rá.. nem megy.. érzem, hogy a következmények fájni fognak.. de felőlem.. =/
továbbá nézelődtem a gépen és megtaláltam az hangmappát..
meg egyet amit skizo küldött... vagyis én küldtem neki hogy elemezze mert én nem mertem meghallgatni.. na de mindegy is...meghallgattam... éss....hát mit nem mondjak nem esett jól,, de valahogy két szó jutott eszembe....
előzmény: skizo ngyon nem akarta, hogy meghallgassam. nem hallgattam rá
a két szó: szinte éreztem
volt egy érzésem hogy nem nekem kéne először meghallgatni.. meg hogy ezzel lesz kapcsolatos.. és talált...
de nem fogom hagyni.. vigyázok hogy ne történjen meg.. ha meg mégis.. akkor ott fent is így akarták... =/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése