2010. május 17., hétfő

egy nehéz döntés...

Sok döntéssel kellett már szembenéznem és most eljött az idő egy újabb döntésre..
csak sajnos ez a döntés egy életre szól.. feltették nekem utoljára azt a kérdést, h mit szeretnék.
kimenni londonba.. vagy folytatni az életet itthon. eddig simán rávágtam volna hogy megyek mert miért ne. nem lehet katasztrófa.. csak sajnos azóta egy szempont változott.. egy srác...
igen.. sajnos lexus miatt ne tudok dönteni.. a srác miatt ak nélkül 3 hetet is alig bírok ki..nem éveket.. de ha itthon maradok az életem ugyan olyan szar marad.. csak jönnek a gondok amikböl alig tudok kilábalni stb. jó nem mondom hogy 100%osan katasztrófa az életem de 90%ban tuti. hála isten itt vannak a barátaim akik mindig mellettem vannak, hol helyileg, hol lelkieg.
de ez a döntés mégis nagy.. és nem tudom mi legyen...menjek ne menjek..?
nem tudom... máig kaptam határidőt h döntsek.. de ... :( :(
ez nekem nem megy :(:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése