2010. május 1., szombat

hátt............

Jó volt a mai nap meg minden. XD elvoltunk.. piáltunk meg ss-tt-bb. x"D. diával szakadtunk a röhögéstöl... a többiek meg persze rajtunk..x"D
bementem a mózsába xxD nem tom milelt ...de bementem xD pedig utállom a természetes vizeket.. undorodom tőle.. sok döglött ez meg az. és pff. xD
és igeeen mint megszoktuk motanában sok összejövetelről készül videó x""D
és igeeen a megszokott duma.. majd egyszer felkerülnek x"D vagy egybe vagy pár beszerkesztett videóba x"D de feell foog kerüülni xD
na de mmindegy is. ez a nap se fog ugy befejeződni ahogy terveztem.. megint hívom skizoékat h nem megyek mert vhogy szarkedvbe nem érdemes elmenni hozzájuk.. legszarabb h ujabb egy hét lexuum nélkül :(
és elhagytam.. vagy elhagyott egy barát.. aki igazság szerint nem is volt annak nevezhető..... kihasznált..nem vett komolyan.. nem hitt nekem.. és még van képe kombinálni h bizonyos dolgokat miért csinálok. pff. szánalmas..
sőt.. 3 nap alatt barátságból átment az érzésem kibaszott mély utálatba..
vagy még többe.. de nem értem miatta miért érdemes kár tennem magamban.... vagyis nem miatta .csak a tudattól h megint játszott velem..
nah.. így lehet egy boldog napot nevetéssel kezdeni és sírásal befejezni...
egy boldog szöveget x""D-vel kezdeni .. és :'(-vel zárni..

2 megjegyzés: