2010. május 15., szombat

juuj <(^^,<)

olyan fasza volt ez a 2 nap xD
suliba is elvoltunk nagyon. de péntken elmentünk hiroval séta meg spár meg ez az xDDDD
mert itt aludt nálunk xD olyan jó volt h wíí *-*

fimeztünk meg youtube. meg szedtünk le képeket egy szerkesztéshez de az sajna elmaradt xd na mindegy. akkoris meg fogom csinálni *gonosznézés*
aztán. persze maunika show-t se hagytuk ki xD * idegbeteg* XD
volt hogy elkapott minket a görcs.. de amit műveltünk az már fááj xD
" te kiss khujon." xD full ribancosan. vagy mint aki be van szívva xD azt a hallgatók döntik el xD
noshát voltak még jók. xD nemzet biztonság bt-t néztünk.. ohh hát azis kiderült h hülyébb vagyok mint Martin Lawrence xD
hiro is alátmaszthatja xD
csakmert " Magaaa. eegy.. bunkóó.. rendőőr... hee?" X""D
nos mi volt még?
ja igen.. mi ki kreatív hülyék xD
" Te khiss butus" x"D
aztán jött az éjjel.. hülye vagyok. ma hajnal xD
beágyaztunk xD észbekaptam h nekem nincs takaróm.. és kikaptam egyet az ágynemütartóbol.. persze csak az volt ott amivel ádis szokott takarózni...... :S pfuj xD full kanszag xD
már annyira irritált h át akartam menni a tükrösbe egy takaróhuzatér.. de kibirtam xD
ennek jeléül lett elnevezve " kantakarónak" xD
szal elvoltunk xD
most így hirtelen nem sok rémlik.. xd ull fáradt vagyok. és még hülye blog is baszakodik velem.. xD
blogszerkesztő-t vagy vkit aki ért html-hez KERESTETIK XDDD
áhh mi lesz ma xD baaszus.. reggeliztem és megint éhes vagyok.. azthiszem visszatértem xD
naah csövii~~

3 megjegyzés:

  1. ja az kimaradt, hogy párnacsatáztunk is xD
    üdv. Z. Neurotic

    VálaszTörlés
  2. Juj, tényleg! *-* Tök jó, volt *-* =||D
    És igen... tényleg hülyébb vagy x DD Sokkal hülyébb... de kreatív hülye x DD

    VálaszTörlés